ICT in het Onderwijs

Hoe plaats ik inhoud in mijn cursus met behulp van Add from Manage Files?

Updated

Over dit onderwerp is ook een video gemaakt. In deze video wordt stapsgewijs uitgelegd hoe je content toevoegt door middel van Add from Manage Files. Onder de video vind je de uitgeschreven handleiding.

Via Manage Files plaats je alle bestanden voor je cursus in een overzichtelijke mappenstructuur. Vervolgens voeg je via Add from Manage Files gemakkelijk deze bestanden toe aan je cursus.

  • Navigeer naar Content in de navbar van je cursus.
  1. Navigeer in de Table of Contents naar de (sub)module waarin je de bestanden wilt plaatsen.
  2. Klik op Upload/Create.
  3. Klik op Add from Manage Files. Er verschijnt een venster waarin je de mappenstructuur ziet zoals je die hebt gemaakt in Manage Files.
  • Klik op de map met de gewenste bestanden.
  • Selecteer de bestanden.
  • Klik op Add. De bestanden staan nu in de (sub)module.
Previous Article Hoe gebruik ik Manage Files?
Next Article Hoe kopieer ik componenten uit de ene cursus naar een andere cursus?