What's New? December 2023

Op 29 december 2023 is er een nieuwe versie van Brightspace uitgerold op de productieomgeving (20.23.12). Hieronder lees je wat de wijzigingen zijn van deze release.

Announcements publiceren in andere cursus(sen)

Het was al mogelijk om announcements te kopiëren naar één of meerdere andere cursussen, maar nu kun je ze ook meteen publiceren in die andere cursus(sen). Voorheen kwamen ze na het kopiëren wel in het overzicht met announcements te staan, maar moest je ze nog handmatig publiceren. Dat kun je nu tijdens het kopiëren al aanvinken en dan is de gekopieerde announcement meteen zichtbaar voor studenten.  Hoe je dit doet, lees je in Een Announcement kopiëren naar andere cursus(sen).

De Start Date van een quiz nu ook zichtbaar in Calendar

Als je availability dates instelt voor een quiz, kun je die toevoegen aan de Brightspace Calendar. Eerder werd dan alleen de End Date (vanaf wanneer studenten de quiz niet meer kunnen maken) zichtbaar in de Calendar. Nu komt ook de Start Date (vanaf wanneer de studenten de quiz kunnen maken) in de Calendar te staan als je deze optie aanvinkt. Lees meer in de handleiding Hoe stel ik restrictions in voor een quiz?.

Previous Article What's New? Januari 2024
Next Article What's New? November 2023