What's New? December 2022

Op 22 december 2022 is er een nieuwe versie van Brightspace uitgerold op de productieomgeving (20.22.12). Hieronder lees je wat de wijzigingen zijn van deze release.

Availability opgeven bij Assignments

Bij een assignment kun je nu aangeven hoe studenten de assignment te zien krijgen voor de startdatum en na de einddatum. Je kunt kiezen voor:

• Hidden om de assignment helemaal te verbergen;
  • Visible with access restricted om de assignment zichtbaar te maken zonder dat studenten die kunnen openen;
  • Visible with submission restricted om de assignment helemaal zichtbaar te maken, maar zonder mogelijkheid om iets in te leveren.

Je kunt hiervoor een standaard instellen, maar je kunt dit ook per assignment aanpassen. Hoe je dit kunt toepassen, lees je in de handleiding Hoe stel ik restrictions in voor een Assignment?

ReadSpeaker beschikbaar voor Discussions

De voorleestool ReadSpeaker kun je nu ook gebruiken bij Discussions. Hoe je ReadSpeaker gebruikt, lees je in de handleiding Hoe werkt ReadSpeaker?

Previous Article What's New? Januari 2023