Aanvragen account

Is TrainTool de juiste digitale oplossing voor de docent?
Plan eerst een implementatiegesprek met de docent te plannen om na te gaan waar de docent TrainTool voor wilt inzetten en vervolgens te bepalen hoe TrainTool het beste geïmplementeerd kan worden in de cursus. Vraag daarna een account aan.

Om TrainTool te gebruiken, moeten docenten een account hebben. Een account kan aangevraagd worden bij Functioneel Beheer via [email protected] of [email protected]

Hiervoor zijn de volgende gegevens noodzakelijk:
- naam en e-mail adres docent.
- eventueel naam generiek programma waar de docent gebruik van wil maken.
- naam en e-adres van de coaches die aan het programma toegevoegd moeten worden.

Indien een docent rechtstreeks bij Functioneel Beheer een account aanvraagt dan zal de desbetreffende ICT ondersteuner van de faculteit ook worden toegevoegd. Zo houden zij het overzicht over de lopende TrainTool programma's binnen de faculteit.

Previous Article Rollen en rechten
Next Article Support vanuit TrainTool