Support vanuit TrainTool

Vanuit TrainTool is er een projectmanager aangewezen voor de Radboud Universiteit. Voor inhoudelijke ondersteuning bij het aanpassen, opzetten, inzetten en evalueren van een programma kun je rechtstreeks contact opnemen:

Lisa Kostka
m: +31(0)6-21146525
e: [email protected]

Aan deze ondersteuning zijn geen additionele kosten verbonden (onderdeel van de campuslicentie).

Daarnaast heeft TrainTool een uitgebreid helpcentrum met tips en antwoorden op veelgestelde vragen. Kom je er niet uit, dan kun je tijdens kantooruren contact opnemen met (technisch) support via de chatfunctie in TrainTool, per e-mail [email protected] of telefonisch 030-8906555.

Geef altijd aan TrainTool door wanneer het programma start en hoeveel studenten er deelnemen. Op die manier kan TrainTool garanderen dat er in die periode voldoende support aanwezig om vragen van studenten te beantwoorden en eventueel technische problemen direct op te lossen.

Previous Article Aanvragen account
Next Article Implementatiegesprek