Hoe voeg ik een geplande meeting of een opname van een meeting toe aan content?

Je kunt een geplande meeting en de opname die je maakt, in één keer toevoegen aan de content van je cursus, zodat studenten makkelijk zien dat de meeting onderdeel is van een module.

Ga naar Content in de navbar van je cursus.

1. Navigeer naar de module waarin je de Virtual Classroom meeting wil toevoegen.
  2. Klik op Existing Activities.
  3. Selecteer Virtual Classroom.

Klik op de naam van de meeting die je wilt toevoegen aan je content.

Er wordt nu een topic gemaakt die verwijst naar de meeting.

Als meeting nog niet afgerond is, kom je via deze link in de geplande of lopende meeting.
Als de meeting is opgenomen, kom je via deze link in de opname. Je hoeft een opname achteraf niet nog extra toe te voegen aan je cursus, als je de link vóór de meeting al hebt toegevoegd en je hebt bij het plannen de optie Publish recorded meeting aangevinkt.

Je kunt alleen meetings aan content toevoegen die voor de hele class open staat. Heb je een meeting waar een paar studenten aan toegevoegd zijn, dan moeten je via het calendar event naar de meeting.

Previous Article Hoe maak ik breakout rooms voor groepen binnen een meeting?
Next Article Hoe wissel ik in Virtual Classroom van microfoon?