Hoe pas ik de instellingen van mijn programma aan?

1. Navigeer naar het tabblad Programma's.
  2. Selecteer het programma waarvan je de instellingen wilt wijzigen en klik op het tabblad Instellingen om deze te openen.
  3. Pas de titel van je programma aan.
  4. Pas eventueel de Taal aan naar Nederlands, Engels, Frans, Duits of Italiaans. Alle vaste tekst in de TrainToolomgeving wordt voor studenten nu weergegeven in de gekozen taal. NB: de taal die je kiest moet overeenkomen met de gebruikte taal van de overige content in het programma.
  5. Vink Herinneringse-mail en -notificaties uit als je wilt dat studenten geen notificaties krijgen omtrent hun voortgang.
  6. Vink Extra pogingen mogelijk aan als je een meting hebt ingesteld voor een segment. Dan kan een student zelf een nieuwe poging vragen mocht er iets mis zijn gegaan met de opname.
  1. Je kunt Inschrijven via publieke pagina gebruiken als een student aangeeft geen uitnodiging te hebben ontvangen. Je kunt de link naar het programma dan per e-mail verstrekken aan de student. NB: de link is pas beschikbaar als je op Opslaan hebt geklikt.
  2. Achter Informatie aan deelnemer vragen heb je vraagopties die een student moet beantwoorden voordat hij/zij het programma kan starten:
    • Vink Een coach kiezen aan als er meerdere coaches zijn gekoppeld aan het programma. De student krijgt de mogelijkheid om bij de start van het programma een coach te kiezen (bijvoorbeeld de werkgroepdocent). Gebruik deze optie wanneer je gebruik maakt van de integratie van TrainTool in Brightspace.
    • Laat het vinkje Een rapportagegroep selecteren uit. Studenten komen standaard in de Rapportagegroep Radboud Universiteit Nijmegen.
  3. Selecteer in het dropdownmenu een Vervolgprogramma indien je een ander programma hebt gemaakt dat je na afronding van het huidige programma als vervolg wilt aanbieden aan de student.
  4. In het veld Program admins zie je de gebruikers met de rol program admin. Je kunt andere program admins toevoegen aan het programma door deze te selecteren in het dropdownmenu. NB: wil je een collega toevoegen, maar kun je deze niet selecteren? Stuur dan een e-mail naar [email protected] onder vermelding van naam en e-mailadres van de desbetreffende persoon. De beheerder van TrainTool zal een account aanmaken en de collega toegang geven tot het programma.
  1. Pas eventueel de tekst voor de e-mail naar studenten aan. Dit is de e-mail die zij ontvangen als je ze uitnodigt voor het programma.
  2. Klik op Opslaan om je aanpassingen op te slaan.
Previous Article Hoe maak ik of pas ik een rollenspel aan?
Next Article Hoe maak ik rapportagegroepen aan?