Standaard eindpagina's + eventuele enquete

Als de docent op het einde van het tentamen de student een cursusevaluatie wil aanbieden dan zijn er twee opties:

- De docent maakt gebruik van een EvaluatieService enquête

- De docent maakt gebruik van een Evalytics enquête

Standaard teksten eindpagina

1. Geen enquête

Je tentamen is succesvol ingeleverd. Klik op Exit/Sluiten om uit te loggen.

Meld je af bij de surveillant voor in de ruimte. Daarbij moet je nogmaals je ID-bewijs tonen. Daarna mag je de ruimte verlaten.

Wacht even met naar voren lopen tot er twee of minder andere studenten bij de surveillant staan.

We wensen je nog een fijne dag.

Engels

You have successfully submitted your exam. Please click Exit/Sluiten to log out.

Report to the proctor in the front of the room. Your ID will be checked again before leaving the exam room.

Please wait until there are fewer than three students waiting in line at the proctor before going forward.

Have a nice day!

2. Met cursus enquête

(Zelf link naar enquête toevoegen! In geval van Evalytics is de link altijd hetzelfde, ES verschilt)

Je tentamen is succesvol ingeleverd.

<Faculteitsspecfieke tekst>. Klik hier om deze enquête te openen.

Ben je klaar met de enquête? Klik dan op Exit/Sluiten om uit te loggen.

We wensen je nog een fijne dag.

Engels

You have successfully submitted your exam.

Faculteit-specifieke tekst>. Click here to open the course survey.

Are you done with the survey? Please click Exit/Sluiten to log out.

Have a nice day!

Previous Article Hoe stel ik de external id samen